Prima a 6.A vyrazili do Prahy, kde je čekal velice poutavý program – Muzeum fantastických iluzí a Národní muzeum. A nebojte, “mekáč” nechyběl.

Je úterý 5. dubna 2022 a my v půl deváté ráno odjíždíme vlakem InterCity z Táborského nádraží do Prahy. Vlastně, jak se to vezme, jedeme totiž vlakem pouze do Chotovin a dále pokračujeme autobusem až do Olbramovic, kde přesedáme zpět na vlak. Když se konečně nasáčkujeme do vlaku, což trvalo nejméně pět minut (častá příčina zpoždění), vybereme kupé a sedneme si, vlak už odjíždí a nám cesta pěkně utíká a po necelé hodině přijíždíme do Prahy na „hlavák“. Po náročném výstupu jdeme na Václavák a dále do Muzea fantastických iluzí. V muzeu chvíli čekáme, než nás tam vpustí a poté se vrháme vstříc iluzím. Mé dojmy z muzea jsou: Muzeum je uděláno dobře, ale lepší by bylo jít tam spíš jen s rodinou, ne s velkou skupinou, protože muzeum je uděláno na principu focení a to ve velkých skupinách nejde. Zhruba po hodině objevování hraček v muzeu odcházíme také do muzea. Národního muzea. Po obstarání vstupenek se dereme do šaten a pak po skupinkách vyjíždíme výtahy až do posledního patra a pak po schodech do kopule. Je zde nádherný rozhled na celou Prahu. Asi deset minut se kocháme, načež ostatní objevili, že když budou šoupat botami po podlaze a pak se někoho dotknou, dají si ránu. Sestupujeme dolů do nádherných prostor Národního muzea a procházíme si expozici zvířat. Když se sejdeme v šatně, každý chce mít všechno první, aby zabral dobrou pozici při honu do McDonald’s. Po čtvrthodinovém čekání na svou objednávku se všichni suneme na nádraží a už si konečně sedáme do modernizovaného vagonu s wifi, zásuvkami, funkčním topením, rozhlasem a prostornými stolečky, což se hodilo těm, kteří si vzali „mekáč“ s sebou. Zhruba hodina ve vlaku a už si přesedáme do busu, znovu přesedáme v Chotovinách, utíkáme na vlak a odjíždíme do Tábora. Před nádražím se rozloučíme a jde se domů! Za mě to byl super výlet plný překvapení.