Adaptační kurz primy & 6.A

Je 20.9. a my, třídy prima a 6.A odjíždíme na adaptační kurz na Březovou. Po dvou hodinách cesty jsme na místě. Vylézáme z autobusu a pomalu jdeme k chatkám, kde jsme rozděleni do pokojů. Už jsme ubytovaní a začíná nám program. Jdeme se podívat po celém areálu, je 12:00 a my jdeme na oběd. Po obědě máme polední klid, během kterého si budeme vybalovat…. Jak to bylo dál?

A už nám začíná program, jdeme se seznámit. Jsme rozděleni do 3 týmů a vyrážíme na mini paintball. Na paintballu proti sobě hraje několik týmů. Do finále postupuje 1. a 3. tým. A vítězem se stává tým číslo 1. Po paintballu máme krátkou svačinu a jdeme do Sharewoodu, což je velký dřevěný hrad, kde plníme úkoly na interaktivních tabletech. Je to zajímavé. Teď nás čekají horolezecké stěny. Nejdříve nám ukazují, jak správně nandat postroj. Po krátké ukázce můžeme začít. Nejdříve se připneme na samonavíjecí lano a můžeme lézt. Čekají nás 3 obtížnosti stěn: nejlehčí, střední a nejtěžší. Po stěnách jdeme na večeři a poté odcházíme na lukostřelbu, kde můžeme buď střílet na terč nebo střílet měkčenými šípy po sobě. Po střelbě z luku jdeme do chatek, v chatkách děláme blbosti a 10 minut před 22. hodinou si jdeme vyčistit zuby a pak už je večerka a jdeme spát.

Je 7:00 a my vstáváme a jdeme si vyčistit zuby a poté jdeme na snídani. Prvním bodem  dnešního programu jsou  vysoká lana. Můžeme si vybrat, jestli chceme jít červený anebo zelený okruh. Na vysokých lanech jsme si fandili. Po vysokých lanech jdeme do pirátských chatek a na pirátského Lanáčka. Lanáček je okruh, kde jsou různé prolézačky a také skluzavky a houpačky.

Po dobrém obědě je polední klid, po kterém jdeme s paní učitelkami do Bonga, což jsou různé zastřešené prolézačky.

Odpolední program začíná jízdou na koních. Kdo chce, může jezdit, a kdo nechce, tak jde do hradu na prolézačky a skluzavky nebo na takovou skákací bublinu. Po koních následuje hra v bludišti, kde byly také interaktivní tablety. Plnili jsme různé úkoly a bylo to moc fajn. Po bludišti jdeme na všemi očekávaný freefall. Freefall je volný pád, kdy vylezete nahoru do 15-timetrové věže, tam vás přivážou za postroj na lano a potom můžete skočit. Martin, který šel první, napoprvé neskočil, ale napodruhé to zvládnul a skočil. Při freefallu jsme se vzájemně podporovali a fandili si. Po freefallu jsme šli na večeři.

Po večeři jsme šli na chatky a čekali na 20. hodinu, kdy nám začne noční hra. Noční hra byla super. Ve skupinkách jsme měli za úkol najít v bludišti tajemný hlas, odposlouchat příběh a přepsat ho na papír. Po noční hře jsme šli na diskotéku, kde jsme do 22:00 blbnuli a potom byla večerka a šli jsme spát.

Vstávali jsme opět v 7:00. A šli jsme si zabalit. Po snídani jsme vystěhovali pokoje. Když už bylo vše hotovo, tak jsme šli na hřiště hrát vybíjenou. Po vybíjené jsme šli na team park. Další teamovou aktivitou bylo pomocí nařezaných trubek dostat vajíčko až k plotu. Pak už nás čekal jenom oběd a cesta domů. Myslím, že jsme si „adapťák“ všichni pořádně užili.