VEDOUCÍ A ČLENOVÉ PŘEDMĚTOVÉ KOMISE I. ST. ZŠ
Jazyk a jazyková komunikace: Mgr. Iva Šádová
členové: Mgr. Denisa Pražmová, Mgr. Iva Čejková, Mgr. Pavla Hesová, Mgr. Iveta Křivková
Cizí jazyky, cizojazyčná gramotnost: Mgr. Pražmová Denisa
členové: Barbara Novotná, Tereza Slavíková, PhDr. Roman Varga
Jazyk a jazyková komunikace: Mgr. Iva Šádová
členové: Mgr. Denisa Pražmová, Mgr. Iva Čejková, Mgr. Pavla Hesová, Mgr. Iveta Křivková
Cizí jazyky, cizojazyčná gramotnost: Mgr. Pražmová Denisa
členové: Barbara Novotná, Tereza Slavíková, PhDr. Roman Varga
Matematika a její aplikace: Mgr. Iveta Křivková
členové: Mgr. Ivana Šádová, Mgr. Denisa Pražmová, Mgr. Iva Čejková
Informatika: Marcel Schworm, člen PhDr. Roman Varga
Člověk a jeho svět: Mgr. Iveta Křivková
členové: Mgr. Ivana Šádová, Mgr. Denisa Pražmová, Mgr. Iva Čejková, PhDr. Roman Varga, Mgr. Winona Novotná
Umění a kultura, Člověk a zdraví, Člověk a svět práce: Mgr. Pražmová Denisa
členové: Mgr. Ivana Šádová, Mgr. Denisa Pražmová, Mgr. Iva Čejková, PhDr. Roman Varga, Mgr. Iveta Křivková, Bc. Tereza Slavíková
Výchovný poradce: Mgr. Ivana Šádová (ZŠ)
Metodik prevence: PhDr. Roman Varga
Kariérový poradce: Mgr. Ivana Šádová (1.st.ZŠ), Mgr. Kateřina Pekárková (nižší gym.+2.st.ZŠ)
Školní časopis: Mgr. Marek Švadlena
Předmět speciálně pedagogické péče: Mgr. Lenka Kotková
Logopedický asistent: Mgr. Tereza Švadlenová, Lenka Hlavicová, Mgr. Lenka Kotková
Úkoly předmětových komisí:
Řeší otázky jednotlivých oborů vzdělávání.
Rozpracovávají učební plány do jednotlivých předmětů a ročníků.
Koordinují plány učiva povinných, z hlediska uplatňování mezipředmětových vztahů, zařazují do výuky
oblasti výchovy k volbě povolání, environmentální výchovy, ochrany člověka za mimořádných situací,
ochrany před násilím a prevence rizikového chování.
Sledují vybavenost učebními pomůckami a učebnicemi, navrhují opatření.
Sledují nové poznatky vyučovacích oborů a předmětů, zavádějí je do výuky.
Organizují vhodný výběr vyučovacích forem, metod, didaktické techniky.
Plánují DVPP.
Navrhují a vyhodnocují kontrolní práce žáků, přijímací, průběžné a závěrečné zjišťování znalostí žáků.
Koordinují počet a obsah písemných prací žáků, sjednocují způsob klasifikace a hodnocení žáků.